BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Monday, December 7, 2009

AkU aNak PeMeRiKsA kErTaS StPm



in the name of allah
Semalam bermulanya taklimat bagi pemeriksa2 kertas STPM,ayah aku terlibat sama.Sama seperti tahun-tahun yang sudah.Memandangkan tahun ni tak dapat bonus memang lagilah sakit.pada taun lepas ayah aku tanda kertas budak sabah,memang pening kepala kata ayah aku.Tahun ni entah budak mana entah yang die tanda aku pun tak sempat nak tanye.Kalau dah tanda kertas periksa mana boleh tak tanda dalam masa satu hari,ooooiii... boleh jadi gila kalau tak ditanda walaupun dalam masa satu hari,mana tadaknye kalau satu hati 60 paper, kalau 2 hari tak ke banyak.memang kemana2 bawak kertas tu la... apelah nasib... Tapi yang penting abis tanda, masyuk... dah lah masyuk, dapat pulak kepercayaan daripada orang memang untung jadi cekgu ni..
Tapi aku tak nak nak jadi cikgu.. cukuplah ayah aku ngan mak aku je... aku! biarlah aku sendiri yang akan menentukan jalan hidupku....
wassalam....

0 comments: