BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, December 2, 2009

HALAKAH

in the name of allah



Dari kiri;adha,haikal,udin,aku
alhamdulillah....
dengan nama tuhan yang maha mengetahui.
oktobe,18,2009
aku pergi ke rombongan sekolah ke Shah alam, mulenye x nak ar,, pegi.. tapi nantikang bosan lak..
nak sedapkan mate pegi ar.. dengan bilangan pelajar hanye 4 orang lelaki dan selebihnye perempuan.Setiba disana hari sudah masuk waktu magrib,sebagai umat islam kiteorangpun carik port nak ambil air uduk.Sekali jumpa memang panjang orang duk beratur.kami cari tempat lain selisih pulak dengan ustaz yang bawak kami tu.. dia bawak kerata, apelagi pegi masjid Shah alam ar.. kesian deme orang prempuan sembahyang kat dataran orang ramai. Sebelum mula sempat jugak jalan-jalan kat gerai-gerai yang bedekatan,sambil beli sikit buah tangan(padahal aku tak beli pun ,dok jalan-jalan keliling situ je..).


mai scawan....
0ktober,18,09,11.00pm.
hari sudah lewat malam, kamipun carik lah bas yang kami naiki tadi untuk kembali pulang.semase dalam pejalanan entah macam mana, tiba-tiba bas terberhenti di tengah jalan, aku pun turun dari bas.Rupenye minyak dah habis.Panas aku dibuatnye, tau nak jalan jauh tak isi minyak dulu, nak tak nak kene la tolak bas tu dulu, nasib memang baik petronas dekat je.. Tapi memang penat ar.. peha ni.. dah macam mesen urut dah.. aotomatik gerak sendiri. naik lenguh lah senang senang cerita.huh!!! sabar je la....

solat jap..kat msjid Shah Alam..

memang tak de keje amik gambar kat van tv3... bajed market ar.. cikit

lentok abiss... ha..ha..ha..


0 comments: