BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, December 6, 2009

in the name of allah
pagi tadi dalam pukul 2 pagi aku buat post pasal kerajaan pusat, sebenanye aku buat camtu dalam keadaan takut takut berani je.. tapi.. bile piki2 balik ape je diorang boleh buat nak, tangkap aku x goyang ar... kerana aku tau aku di pihak yang benar,kalau diorang tangkap aku pun nampak sangat diorang nak tutup kasalahan diorang,lagi pun tak de niat dihati aku nak jadikan blog ni tempat nak berpolitik ini semua kerana sifat kerajaan yang tidak adil..
ok lah...
ada satu cite tentang dia orang makhluk allah ini,sorang tu menantu sorang lagi bapak mertua. si menantu ni, paling malas nak berkerja tapi rajin beribadat.manakala bapak mertua ni harta banyak tapi liat nak beribadat.suatu hari anak manantu ni bermain dam ngan bapak mertua,

anak menantu: Ha!! bapak kalahlah bapak saya makan tiga sekali.sambil menggerakkan buah dam
bapak mertua: Engkau ni asyik makan je.. kerje tak nak!!!.terdiam si anak.
sambung bapak mertua kembali.Ha...Ha...Ha...!! bapak dah naik Haji...gembita sungguh si bapak.
anak menantu :Bapak!! kalau nak naik haji sembahyang kena cukup, solat Bapak cukup ke???

macam tulah cerite nye jadi siape yang mkan cili akan terase pedasnye...

wasssalam.............

0 comments: